FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Varkensstaart 1

Posted by René op juli 30, 2008

9 Reacties to “Varkensstaart 1”

  1. Prachtig! Mooi omzetting en erg lekker contrast!

  2. karim said

    schitterend, goed gezien!

  3. Caro said

    Ik ben echt gek op dit soort foto’s van jou. Ik ben al zover dat ik op straat zoek naar schaduwen en abstracte vormen, maar ik zie ze zelden en weet dan totaal niet hoe daar een creatieve draai aan te geven. Nu was dit staartje al gedraaid, maar toch geweldig hoor.

  4. Harry de Rooij said

    Fraaie krul René

  5. MJ said

    een echte “René” foto… super (mooi dat licht)

    en de titel is hilarisch! 😉

  6. fbaert said

    Dit is prachtig. Goeie titel, goeie foto !

  7. Jens Daems said

    Die zwart wit omzetting kan me weer geweldig smaken!

  8. Erik O, said

    Ja! Fraaie krul-schaduw!!!
    Verder hebben we hier te raden??? Waar het over gaat….
    Maar dat is niet ter zake!!! 🙂
    Blijft die fraaie zw-w-krul!
    Enig!!!

  9. Serge said

    Een toffe krul heb je hier. Mooie grijstonen ook, beetje metallic-achtig.

Geef een reactie

 
