FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Zomercarnaval Rotterdam 2008 vervolg

Posted by René op juli 28, 2008

Portretten maken: dat was de opdracht die ik mezelf had gegeven.  En wat dat betreft was er genoeg te beleven.  Naar schatting heb ik er een 100tal kunnen maken en dus zal ik het hier bij een selectie laten.

 

 

 

 

 

9 Reacties to “Zomercarnaval Rotterdam 2008 vervolg”

  1. beeart said

    Mooi vastgelegd, Rene. Zo kleurrijk. JA wij hebben ook nog getwijfeld om die kant op te gaan. Maar met Nora leek ons dat geen goede keuze dus zijn we naar de rijkerwoerdse plassen gegaan.
    Zo te zien hebben we echt veel vrolijkheid gemist ! Tot morgen Bee Art

  2. Zag er inderdaad een kleurrijk en leuk evenement uit, mooi!

  3. fbaert said

    Leuke portretjes !

  4. Ja, ons pad moet zich beslist gekruisd hebben! Je portretten doen alle recht aan het vrolijke, kleurrijke van dit carnaval. Fraai werk! Heb me ook kostelijk geamuseerd. En ja, tropisch warm, ik was na enige tijd ook doorweekt en had rond 14.00 uur lood in mijn benen. Ben toen maar naar huis gegaan. Was er even na elven.

    Ik heb een nikon D300 gekocht. Heel mooi en ligt als een huis in je handen. ’t Zal wel even tijd vergen om hem zo goed mogelijk te doorgronden.

  5. ps. Met een 16-85 lens. De telezoom moet nog een poosje wachten tot de knip weer wat voller is!

  6. Karel said

    Kleurrijk, en dan hebben we nog niet eens over de schminck en de kostuums.
    Mijn landgenoten zijn blijkbaar goed vertegenwoordigd op dat feest. Fijn.

  7. Vooral de vierde is prachtig. het moet daar wel een paradijs voor de fotograaf geweest zijn zo te zien.

  8. ysabje said

    ik vind de zesde wel speciaal. Rare sfeer. rare man. En dan met die vreemde marmeren achtergrond…

  9. Heerlijke vrolijk portretten, René!

Geef een reactie

 
