FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Bij een trap is altijd wat te beleven..

Posted by René op juli 22, 2008

Zelfs bij benadering zou ik niet kunnen zeggen hoeveel trappen en treden ik al gefotografeerd heb maar nog altijd hebben ze op mij een bijzondere aanrekkingskracht omdat er steeds wat “te beleven” is.

8 Reacties to “Bij een trap is altijd wat te beleven..”

  1. MJ said

    ja hoor bijzonder en erg mooi!

    Succes met je PC-perikelen!

  2. Jens Daems said

    Man ik heb het normaal niet echt voor dit soort foto’s, maar jouw foto’s doen me toch telkens iets. Is dit misschien getrokken in het modemuseum in Antwerpen? 🙂

  3. René said

    @ Jens: niet Antwerpen (alhoewel ik dat ook erg leuk gevonden zou hebben) maar deze keer was het ’t Holocaust Memorial Berlijn.

  4. boeboes said

    heerlijke foto, ben wel fan

  5. Wat bijzonder zeg! Heerlijk zo met dat streepje licht door de foto!

  6. Serge said

    Er valt steeds wat te beleven omdat jij dat steeds heerlijk in beeld weet te brengen!

  7. Gaaf!!!!

  8. fotomart said

    Jouw Trappen mogen gerust met een hoofdletter geschreven worden. Ondanks de strakke compo is er toch een speels element dat “licht” heet.

Geef een reactie

 
