FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Vierdaagse Nijmegen 2008…1

Posted by René op juli 17, 2008

Vandaag een kleine impressie van de de tweede dag…

De toeschouwers die de “artiesten” aanmoedigen…

De artiesten, die ’t eigenlijke werk moeten leveren…

…en de entourage, die zorgt dat de stemming optimaal is en blijft! (Veronica DJ)

Voorwaar, een geweldig samenspel dat telkenjare resulteert in een prachtig schouwspel dat de moeite waard is om bij te wonen.  Mijn tip: ga a.s. Vrijdag, de laatste wandeldag, met het O.V. naar Nijmegen om het slotspektakel te zien.  Het is absoluut de moeite waard!

9 Reacties to “Vierdaagse Nijmegen 2008…1”

  1. Karel said

    Okee okee, jullie hebben een voetbalploeg die wel eens goed is, beter dan de onze meestal. En jullie zijn daar grote fan van, zo groot zelfs dat jullie eventjes elke vorm van smaak opzij zetten tijdens een toernooi waaraan de nationale ploeg deelneemt. Het mag van mij, het is jullie allemaal vergeven. Maar is het geen goed idee om dan wel ter compensatie de afspraak te maken dat buiten die toernooien elk gebruik van de kleur oranje verboden wordt in Nederland? Als jullie die afspraak maken, dan kom ik nog eens kijken in Nijmegen.

  2. Harry de Rooij said

    Prima serie die de sfeer goed weergeeft. Ik ben vorig jaar op de zevenheuvelenweg gaan staan. Een lust voor de fotograaf, die vierdaagse.

  3. Harry de Rooij said

    Wie is toch die Karel die me voor was??

  4. Wat een vrolijke reeks!!
    Het derde beeld is zo typisch Hollands! Ik heb het gemerkt in andere steden die ik bezocht heb. Leiden (meermaals) Amersfoort… tafeltje en stoelen (zetels) naar buiten, versnaperingetje, glaasje wijn… en genieten maar! Oergezellig!

  5. Erg leuke reeks! En natuurlijk ook een juiste plek om lekker mensen te kunnen fotograferen!

  6. Xray said

    Heel mooie reeks. Hier geniet ik echt van. Afwisselende sfeerbeelden.
    Tja, die Karel intrigeerd me ook wel. Is die niet van De Standaard (Vlaamse kwaliteitskrant)?

  7. Karel said

    Jep, ik ben diegeen die hier wel eens iets pleegt te posten, tussen het maken van De Standaard door: http://standaard.typepad.com/cafefoto/

  8. Caro said

    Mooie reeks en een geweldig evenement. Dat het oranjegevoel dan de Nederlander weer beet pakt zal over de grens wel niet begrepen worden denk ik. Geeft niks als er maar gefeest kan worden en dat verdienen al die lopers dik!!

  9. MJ said

    wat een leuke, vrolijke en kleurrijke reeks, erg TOF!

Geef een reactie

 
