FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Nog iets uit Berlijn..

Posted by René op juli 13, 2008

…maar het is niet in de Zoo Berlin!

10 Reacties to “Nog iets uit Berlijn..”

  1. gekiekt said

    Grappig. Veel typische René-elementen in deze foto.

    Is dat lego trouwens?

  2. ‘René-elementen’… Goed gevonden term van Steven! Moet opgenomen worden in de Van Daele woordenboeken!

  3. Harry de Rooij said

    Ritme en mooie gebogen lijn door het beeld als verbinding. Fraai.

  4. ’t is een legoraffe!

    telkens weer genieten als je zo’n “muybridge” foto maakt rené!

  5. Karel said

    Lego is net de realiteit maar dan in lage resolutie.
    (wow, dat net bedacht op een zondagmorgen met een kater)

  6. MJ said

    hahah dit is een hele leuke… schitterend gekadreerd ook!

  7. fotomart said

    Super! Super! Soms zou ik jouw ogen willen hebben!

  8. René said

    @ Dieter: Legoraffe: ja! Dat is een mooi woord!
    @ Gekiekt: het moge duidelijk zijn…
    Wat leuk om deze reacties te krijgen op een foto waarvan ik geen idee had welke meningen ik zou kunnen verwachten…

  9. Stephanie said

    ik sluit me aan bij de bovenstaande comments! knap knap!

  10. Cool die dubbele spiegelingen en mooie lijnen!

Geef een reactie

 
