FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Fantasie..

Posted by René op juli 12, 2008

3 Reacties to “Fantasie..”

  1. fotomart said

    Bizar beeld. Met wat fantasie kan je er alle kanten mee op

  2. Harry de Rooij said

    Lichtbanen, spiegelingen, ramen? Ik weet het echt niet.

  3. Caro said

    Een paar dagen hier niet kijken is echt dom van mij. Wat een mooie en vooral soms raadselachtige foto’s. Een van de reacties schreef het ook al; je wilt gewoon uitpuzzelen wat het is soms.
    Bij je laatste foto denk ik dat je iets meegetrokken hebt, want ik zie wat onscherpte, maar daar kunnen die lichtbanen niet van zijn. Er is iets door het beeld gegaan, maar wat. Verder zie ik toch echt links een persoon achter het raam. Nou ja het blijft raden, hopelijk verlos je ons ooit uit de onzekerheden!! Wel mooi gedaan allemaal.

Geef een reactie

 
