FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Verdorie!

Posted by René op juli 10, 2008

Ondanks alle goede raadgevingen van mijn Blogvrienden is het me vandaag niet gelukt de Windows XP ServicePack 3 goed geïnstalleerd te krijgen.  Als dat het afscheidscadeau van Bill Gates is, dan wordt hij bedankt!

Maar we zitten niet bij de pakken neer! We gaan het morgen nog een keer proberen en als het dan nog niet lukt ga ik, of een herstelpunt zoeken dat de problemen niet heeft, of koop ik een prachtige mooie betrouwbare Apple!

 

3 Reacties to “Verdorie!”

  1. Vervelend dat gedonder met meneer Gates zijn spullen! Hoop dat je het in orde krijgt. Hoewel een mooie Mac is nooit weg!

  2. Serge said

    Ik heb nog geen SP3 aangeboden gekregen via de automatische updates. Jammer te horen dat het foutgelopen is bij jou. In al die jaren dat ik Windows gebruik (sinds 1990 als ik me niet vergis) heb ik enkel vorig jaar een mini-crash gehad waardoor ik mijn tweede harde schijf niet meer kon aanspreken. Voorts heb ik nooit grote problemen gekend met Windows.

  3. Jens Daems said

    Zeker doen Rene. Ik heb me nu al meer dan een jaar een appel en hij is de trouwste vriend die je je kan voorstellen. Nog nooit problemen mee gehad 🙂

Geef een reactie

 
