FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Archive for 10 juli 2008

Verdorie!

Posted by René op juli 10, 2008

Ondanks alle goede raadgevingen van mijn Blogvrienden is het me vandaag niet gelukt de Windows XP ServicePack 3 goed geïnstalleerd te krijgen.  Als dat het afscheidscadeau van Bill Gates is, dan wordt hij bedankt!

Maar we zitten niet bij de pakken neer! We gaan het morgen nog een keer proberen en als het dan nog niet lukt ga ik, of een herstelpunt zoeken dat de problemen niet heeft, of koop ik een prachtige mooie betrouwbare Apple!

 

Posted in Uncategorized | 3 Comments »

Een beetje later…

Posted by René op juli 10, 2008

Vanmorgen een beetje later gepost dan je van mij gewend bent.  Reden: de automatische Windows XP Update SP3 veroorzaakte problemen.  De modem werkte niet meer naar behoren en daar heb ik nog geen verbetering in kunnen brengen.  Er zat niets anders op dan een vroeger herstelpunt aan te spreken en nu kan ik dus weer mailen en surfen.  Daarmee is mijn probleem natuurlijk nog niet opgelost.  Iemand een idee wat de oplossing kan zijn?

Posted in Abstract, Fotoblog, Fotografie, Photoblog, Photography | 10 Comments »