FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Ik voelde me een beetje “Artur”..

Posted by René op juli 6, 2008

Sonsbeek 2008: Grandeur.  Omdat de bronzen sculptures van Johan Creten mij bevielen was ik op zoek naar een geschikt standpunt om dat fotografisch vast te leggen.  En terwijl ik afdrukte verscheen deze voorbijvliegende hond in beeld….Dat deed me denken aan  ARTUR   en zal deze upload me door Karel De Weerdt niet in dank worden afgenomen…           😉

9 Reacties to “Ik voelde me een beetje “Artur”..”

  1. MJ said

    Bevreemdend doch mooi… doch niet echt een Artur plaat vind ik!
    ’t ja en Karel, afwachten wat die zal zeggen… nu ja de beste stuurlui staan aan wal hé 😉

  2. Artur said

    Tja nu is Karel zijn weekend zeker om zeep. Hij kan al niet mee naar Oostende en nu dit erbij… Hopelijk komt dat goed. 🙂

    Wat de foto betreft. Een zeer vreemde hondenfoto. Alles staat op z’n plaats. Het groen en blauw in de achtergrond is zeer vervreemdend. Apart! Mooi René!

  3. Karel said

    Reactie komt later, effe denken. Eerst mijn pen op de slijpsteen leggen en in de vitriool dopen, en dan mag je me verwachten 🙂

    PS ben wel al blij dat de hond in elk geval niet schattig is. Wat heb ik een hekel aan schattige hondjes op foto.

  4. ruud said

    niet echt artur-stijl, maar zeker een aparte foto, Rene.
    …maar wees blij dat je (niet zoals bij mij in de buurt) geen hondenshow had dit weekend 🙂

  5. Angélique said

    Woefwoef en hup een sprongetje erbij !

  6. fotomart said

    He! Een vliegende hond! En die beelden op de achtergrond kunnen hem geen moer schelen.

  7. Xray said

    De hond is alvast een meerwaarde.

  8. Een kadootje, deze in beeld springende hond. Het is al gezegd ik verval in herhaling: de foto is vervreemdend mooi!

  9. stuutekeer said

    Een speciale foto. Ben er al een aantal maal terug naar komen kijken 🙂

Geef een reactie

 
