FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Upstairs

Posted by René op juni 30, 2008

13 Reacties to “Upstairs”

  1. Karina said

    Ik hou van deze strakke kleurloze beelden die je de laatste tijd laat zien. Ook deze is mooi.

  2. De kracht van het subtiele. Prachtig is dit!

  3. Dries Segers said

    Prachtig in deze tinten!
    Heel simpel gehouden maar de essentie komt naar voor

  4. Jens Daems said

    Heel mooi!!! En zoals Dries het zegt: De tinten zijn prachtig, en zijn de sterkte van deze foto.

  5. Sterk, de pijl maakt het helemaal af.

  6. Harry de Rooij said

    Hier houd ik van dat weet je. Jij kunt trouwens ook best je weg vinden in een gebouw en dit soort foto’s maken.

  7. Een foto waarbij ik mij nu betrap dat ik er al heel lang op zit te staren. Man man…sterk afgemeten beeld zeg! Ik zou je wel bezig willen zien. Naar voor , naar achter, een beetje opzij…ja nu is ‘goed en klik. Ik denk wel dat ik dat al gezegd heb en dat moet zeker en vast op deze blog zijn!

  8. René said

    @Koen (fotogeniek Belgie): Inderdaad, je hebt deze opmerking over mijn “bewegingen” al eerder gemaakt en toen vroeg ik me al af hoe je wist, dat ik zo bezig zou zijn om tot “mijn” beeld te komen.
    Toch denk ik, dat jij (en vele andere serieuze fotografen) dat niet veel anders doen.
    Veel van de foto’s die ik hier laat zien zijn weloverwogen (en dus niet toevallig) gemaakt. Kijken, nog eens kijken, achtergrond zoeken, uitsnede kiezen etc.. en ja…daar slijten je schoenzolen zeker wel van maar het belangrijkste is dat, wanneer je bent thuisgekomen, je met tevredenheid naar je monitor kunt kijken en tevreden kunt zijn met je poging om dat te laten zien wat je in gedachten had…. en helaas, dat lukt veel vaker niet dan wel.

  9. fbaert said

    Zeer knap werk ! Enne, het aantal keren dat het lukt lijkt me toch zo slecht niet gezien je foto/dag 😉

  10. Echt mooi strak beeld is dit weer! René wij moeten dus nog steeds eens een keertje op stap gaan ergens hé! Gewoon in Arnhem of ergens anders, lijkt mij in iedergeval erg leuk!

  11. MJ said

    dit is P R A C H T I G !!!

  12. grappige foto

  13. nyklyn said

    man wat een beeld zo simpel zo veelzeggend zo krachtig zo alles zo af
    waarschijnlijk gaan we allen langs deze trap als we dood gaan

Geef een reactie

 
