FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

De buurman laat zich helemaal gaan…en de zwarte kat komt ook nog even langs…

Posted by René op mei 11, 2008

…alle remmen zijn los bij dit fantastische warme weer. Zelfs de kat, die daar niet thuishoort, is van de partij!  Denk nou niet, dat ik de hele dag in de tuin en op het terras van de buurman ziet te kijken…Een enkele blik is voldoende om dergelijke plaatjes te “stelen”.  Kijk ook bij vorige belevenissen en commentaren  https://reneamb.wordpress.com/2008/05/06/vandaag-een-superzonnige-dag/

8 Reacties to “De buurman laat zich helemaal gaan…en de zwarte kat komt ook nog even langs…”

  1. Karina said

    🙂
    Een plezant vervolgverhaal!

  2. Ik probeer nu nog een vervolg in te beelden…
    Ik heb dik genoten van de commentaren bij de eerste twee van deze serie!

  3. Haha, die buurman toch. Leuk zo’n reeks, die de veranderingen in beeld brengt van een in wezen statisch beeld.

  4. gekiekt said

    haha, geweldig, maar hier wel stoppen René 😉

  5. Karel said

    Vooral niet stoppen René. Tegen het eind van de zomer wil ik heel de reeks zien.

  6. s.goovy said

    Een zwarte kat… als dat maar goed afloopt…
    En zoals Steven al zei: ik weet niet of ik nu nog wel meer van die buurman wil zien 😉

  7. Weet de buurman dat die beroemd aan het worden is?

  8. fotomart said

    Hi hi! Eerst de buurman met sokken, dan zonder sokken maar wel met slofjes, dan zonder slofjes…Heeft hij nog meer dingen uitgespeeld? Dan mag je het beeld wel volledig tonen!

Geef een reactie

 
