FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Brugse graat

Posted by René op mei 11, 2008

4 Reacties to “Brugse graat”

  1. MJ said

    da’s wel heel bijzonder!

  2. Het Toyo Ito paviljoen! Er is al veel commotie geweest rond dit kunstwerk, zeker nadat het onherstelbaar beschadigd is geweest door een heftruck. (het zag er aanzienlijk anders uit met prachtige lichteffecten ’s avonds!!) Het wordt in ieder geval afgebroken, maar wanneer weet ik niet. Een ideaal onderwerp voor jou natuurlijk, René! En geheel in jouw stijl vastgelegd. Mooi!

  3. Serge said

    Het lijkt wel een honingraat die je voor een studiolamp of reportageflitser plaatst, maar dan veel groter 🙂

  4. Dat ken ik! Daar heb ik ook een foto gemaakt, was erg leuk Brugge en het is vooral leuk om er nu weer allemaal dingen te zien op deze blog.

    Die van mij zijn echter niet zo sterk als die van jou!

    Deze foto heb ik daar gemaakt:

Geef een reactie

 
