FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Raamwerk in Brugge..

Posted by René op mei 7, 2008

….de dames links nemen even een kleine pauze….. van de jongedame in het midden is de zit misschien niet erg ladylike ….. en af en toe even stretchen omdat je dat zo gewend bent……maar alles tesamen toch zeker niet zo erg dat je broek ervan afzakt  😉

5 Reacties to “Raamwerk in Brugge..”

  1. Mooi dat raamwerk in Brugge hé, het is niet een raam wat mij bekent voorkomt maar het doet me wel denken aan mijn weekend in Brugge! Leuk dat je daar bent geweest want nu kan ik er weer foto’s van zien! Ik hoop dan ook dat je er nog meer hebt!

  2. Dat raamwerk ken ik! Binnenplaats van het Belfort, niet? Leuk om de beelden te herkennen vanuit de visie van René. Hopelijk volgen er nog…

  3. s.goovy said

    Je kan er haast zo’n triptiek van maken zoals in de tijd van de Vlaamse Primitieven 😉
    Bijzonder humoristische reeks in zijn geheel!

  4. Erik O, said

    Mooi spel! Mooie kleuren! Leuke poses!

  5. Kris said

    En dit allemaal door het warme weer René? Het rood van het raam geeft wel het surplus aan je foto’s.

Geef een reactie

 
