FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Lisa’s expo is ook zeker een reisje waard…

Posted by René op mei 3, 2008

Vandaag met een aantal bloggers de fotoexpositie “Ma Natal La” van Ellen en Annemie Goegebuer en Lisa Van Damme in Oostende bezocht.  Schitterende foto’s en de presentatie en de locatie waren absoluut top!  Wat was het fijn dat Lisa ons vergezelde en ons uit eerste hand informatie verschafte over de geëxposeerde foto’s.  Ik wist natuurlijk al waartoe Lisa op fotografisch gebied in staat was maar het bleek dat zij nog andere kwaliteiten in huis had om haar verhaal te verduidelijken.  Prachtig!  Nu snel nog een tweetal foto’s waarvan ik vind, dat het echt de enthousiaste Lisa is zoals ze zich vandaag manifesteerde.  Later meer.

 

3 Reacties to “Lisa’s expo is ook zeker een reisje waard…”

  1. fotomart said

    hè hè! Dit was nogal een dagje! Genoten tot en met. Zowel van de expo en de uitleg, als van het gezelschap en het zonnetje.

  2. Caro said

    Leuke foto’s van Lisa. Inderdaad was haar enthousiasme bij haar verhaal rond de foto’s geweldig en goed door jou in beeld gebracht. Ik vond het ook heel leuk om jullie te ontmoeten.

  3. Op alle blogs lees ik hoe gaaf het was, leuk voor jullie alleen jammer dat ik niet kon…

Geef een reactie

 
