FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Berlin ist eine Reise wert .. 3

Posted by René op april 28, 2008

Door de hele stad kun je nog delen van “de muur”  aantreffen. Vaak vrolijk…

…maar dikwijls heel erg somber, zoals hier in het stadsdeel Kreuzberg.

Via de Fotocommunity had ik al contact met Berlijnse Jutta (B. Ellana), architecte van beroep en een verwoed straatfotografe. Zij heeft me een middag op sleeptouw genomen en op plekken in de stad gebracht, waar je normaal gesproken als toerist niet voor zou kiezen. Daar heb ik veel plezier aan beleefd. En gelukkig was “de muur” hier wat vrolijker!

6 Reacties to “Berlin ist eine Reise wert .. 3”

  1. Prachtig als iemand van de stad jou kan rondleiden! Je hebt weer een fantastische reis gehad, René! Ik voel het aan uw schitterende beelden!

  2. Harry de Rooij said

    Mooie serie René. En dan ook nog met een FC Kollegin

  3. Artur said

    Erg fijne foto’s René! Deze zomer ga ik ook 10 dagen naar Berlijn. Heel leuk om nu eerst wat inspiratie op te doen via jou beelden. 😉

  4. Heerlijk en schitterend je foto’s van Berlijn! Ze sterken me in mijn overtuiging dat ik beslist in Berlijn moet gaan rondzwerven. Fantastisch dat je op plekken geweest bent, waar je zonder kenner niet komt. Heb je complimenteus comment met groot genoegen gelezen! Thanks!

  5. Erik O, said

    Mooie reeksen, René, heerlijk treffend Berlijn. Denk / zie m’n eigen beelden weer terug van twee jaar geleden… Ist jawohl eine Reise wert! Benieuwd naar wat volgt…

  6. Dat is leuk zeg! Dan zie je idd wat dingen waar mensen niet komen en kom je dus ook met speciale foto’s. Ondanks dat ik de oorlog niet heb meegemaakt heb ik ook altijd een erg apart gevoel wanneer ik foto’s daarvan zie!

Geef een reactie

 
