FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Berlin ist eine Reise wert…!

Posted by René op april 26, 2008

…swingend, vriendelijk, veel cultuur en een niet te stuiten bouwdrift.  Ik ga proberen de komende dagen hiervan een interessante selectie van mijn foto’s te laten zien. Op deze foto zijn figuranten bezig hun “kunstje” te doen voor een commercial die in de maak is om Berlijn nog meer te promoten.  En het moet gezegd: het is (zeker voor een fotograaf) een boeiende stad waar je niet snel op uitgekeken raakt.

7 Reacties to “Berlin ist eine Reise wert…!”

  1. Ben benieuwd naar de foto’s die je hebt meegebracht. De eerste is alvast een schitterend begin.

  2. MJ said

    dat beloofd, oh ’t is voor een commercial ik dacht dat je er enthousiast onthaald werd ;o)

  3. Harry de Rooij said

    welkom terug. Ik ben benieuwd. Deze belooft wat.

  4. Ha, onze globetrotter is weer thuis! Laat maar komen , die beelden! Berlijn is niet zo ver, dus ik zie het wel zitten om daar ook eens heel te gaan met mijn vrouw!

  5. Serge said

    Zijn ze nog altijd aan het bouwen? Ik ben er geweest in 2004 en toen waren ze al volop bezig met bouwen. Het houdt precies nooit op 🙂 Berlijn is inderdaad een fotogenieke stad!

  6. Nou ik ben benieuwd naar de rest! Zal zeker een groot succes worden.

  7. jef beirinckx said

    Die arm gaat inderdaad nog vlot in de hoogte bij den Duits.

Geef een reactie

 
