FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Je mag de titel zelf bedenken…

Posted by René op april 17, 2008

9 Reacties to “Je mag de titel zelf bedenken…”

  1. De foto spreekt voor zich. Hij is schitterend!

  2. Serge said

    Sterk beeld en compositie zit lekker strak! Ik zie wel niet was het is, ik denk een reflectie van een omheining in een plas water of zo?

  3. Karel said

    &&&&&&&&&&&&&&&&? of @@@@@@@@@@@@@@@@@@?

  4. gekiekt said

    ik heb hier ook nog een fonetisch lettertype op de computer staan dat een geschikte titel zou kunnen opleveren

  5. fotomart said

    krulletjes vangen

  6. s.goovy said

    Ik zie een reflectie in een achterruit en kofferdeksel… maar een titel? 😉

  7. Geen titel nodig hoor deze plaat! Hij is heel erg sterk dus waarom 😛
    We moeten nog een keertje gaan kijken wanneer we ergens leuk foto’s gaan shooten René!! Helaas dat ik de laatste tijd zo heel erg druk was maar goed, moeten we zeker even gaan kijken of niet?

  8. sart68 said

    Mirror, mirror on the wall?

  9. Broken view! Prachtig!

Geef een reactie

 
