FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Favoriete plek maar dit jaar nog niet zo dikwijls…

Posted by René op april 15, 2008

7 Reacties to “Favoriete plek maar dit jaar nog niet zo dikwijls…”

  1. Maar goed ook, want van daar uit kan je geen foto’s meer maken! Grapje hoor! Van tijd tot tijd eens lekker neerploffen moet kunnen. ’t Is weer een heel knap lijnen/schaduwspel geworden!

  2. serews said

    Altijd leuk om foto’s te maken met riet en licht daarop. Ik denk dat je dat het erg goed is gelukt. Zit hij trouwens lekker?

  3. Harry de Rooij said

    maar die tijd komt eraan. De temperatuur gaat stijgen en dan kun je er weer veel zitten. Prachtige schaduwen en structuren

  4. jurgen said

    He, een schaduw van een tennisraket. Of zou het toch iets met dat blauw rugleuninkje te maken hebben …?

  5. Xray said

    Mooi schaduwwerk alweer.

  6. fotomart said

    Van daaruit kan je wel nog foto’s maken! Van je tenen, bijvoorbeeld.

  7. In eerste instantie dacht ik hé wat jammer dit vind ik één van de mindere foto’s. Maar ik heb er wat langer naar gekeken en toch vind ik het een sterk beeld!

Geef een reactie

 
