FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

oºoºoº

Posted by René op april 7, 2008

8 Reacties to “oºoºoº”

  1. Tim Freh said

    Prachtig, dat zonlicht tussen die schaduw 🙂 !

  2. Daaraaan zie je dat uw beelden zeer sterk zijn, want de foto deed me onmiddellijk denken het beeld van 9 maart. M.a.w. uw foto’s blijven in het geheugen!!

  3. Xray said

    Het blijft bewonderenswaardig hoe jij je beelden opbouwt.

  4. Dit is weer een erg gaaf beeld, simpel maar toch ook niet! Hoe langer je kijkt hoe mooier het wordt.

  5. fotomart said

    René de Bollekesfotograaf. Je speelt niet enkel met het beeld, maar ook met de titel. Erg leuk! Zelf kom ik niet verder dan o o o o o o o.

  6. sart68 said

    Het licht doet mij denken aan foto’s uit de jaren ’50: zacht, diffuus. En dat gecombineerd met de typische Renéstijl. Spanning! Had misschien links toch nog iets meer detail willen zien.

  7. Luc Rabaey said

    Ik hou meer van dit soort abstracten, omdat ze subtiel zijn en draaglijk voor de ogen. Is dit geen opname van het paviljoen van Toyo Ito in Brugge, trouwens?

  8. gekiekt said

    Super! Zou een mooie platenhoes zijn.

Geef een reactie

 
