FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Bocht in rood..

Posted by René op april 1, 2008

roderandfm.jpg

10 Reacties to “Bocht in rood..”

  1. Xray said

    Oh wat is deze weer prachtig zeg. Ik gok op de rand van een rode tas maar hou het maar lekker abstract hoor. Mooie lichtinval links en knap hoe de rand uit de hoek vertrekt. Chapeau

  2. Harry de Rooij said

    super.

  3. Sofie said

    Simpelweg Fantastisch !!

  4. serews said

    Ik vind foto’s als deze altijd erg mooi, zeker omdat alles rood is. Is het een rode pot, die je naast een rode muur hebt gezet? Het is in ieder geval erg mooi.

  5. henk braam said

    Je bent weer lekker abstract bezig. Ja, toch wel jouw sterkte. Krachtige beelden die even simpel als mooi zijn. Toch geef ik de voorkeur aan de foto’s met de handen. Waarschijnlijk omdat die veel ‘verhalender’ zijn. (Geen goed Nederlands, vrees ik)

  6. Prachtige compositie!

  7. Wil said

    Mooi René! Hier hou ik wel van. Mooi dubbel verloop in het rood.

  8. MJ said

    lekker strak!

  9. Karel said

    Volgens mij mag er een beetje rood uit. Lijkt een grap maar ik meen het wel.

  10. Heerlijke abstractie!! Ziet er weer goed uit zeg!

Geef een reactie

 
