FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Allemaal gaatjes…

Posted by René op maart 31, 2008

zzzzzzfm.jpg

9 Reacties to “Allemaal gaatjes…”

  1. Een ruwe schatting: 5100 gaatjes! En nu ga ik verder werken 🙂
    De compositie is weer ‘af’ René!

  2. serews said

    Dit vind ik een prachtige foto die je hier hebt staan, vooral omdat het golfend loopt.

  3. Xray said

    Mooi die verschillende kleurnuances in die vlakken.

  4. Harry de Rooij said

    Allicht heb die stipjes niet allemaal “weggestipt”. Deze foto ligt in het verlengde van de vorige. Vooal wat kleur en sfeer betreft. Mooi ook die hoekige diagonaal

  5. gekiekt said

    Ik blijf er naar kijken. Heel fascinerend beeld. Het heeft iets optische illusie-achtigs.

  6. Kris said

    Van hoek tot hoek: top-compo. Waar blijf je toch deze abstractjes vandaan halen?
    Je blijft me steeds verbazen in je variaties.

  7. fotomart said

    Heel minimalistisch en toch een sterke compositie en warme kleuren. Super!

  8. Lekker simpel maar wel weer echt een rene wouters!

  9. Eén van je topabstracten. Vooral de kleurnuance is heel mooi.

Geef een reactie

 
