FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Demonstrerende handen…

Posted by René op maart 29, 2008

demohandenfm.jpg

12 Reacties to “Demonstrerende handen…”

  1. Waaw René, wat een bijzonder sterke reeks!! Dit beeld vind ik, zo mogelijk, nog mooier als de vorigen ( die ook geweldig waren). Allemaal prachtig in zwart-wit weergave ook!

  2. Xray said

    Ongelooflijk sterke reeks hoor. Hier kijk ik vol bewondering naar.

  3. Harry de Rooij said

    mooie lichtval en lekker veel contrast. ZW is hier op zijn plaats.

  4. Mooie DoF en heerlijk licht heb je in deze foto zitten!

  5. fotomart said

    Wilskracht, strijdlust, doorzetting, aanmoediging, protest. Dat lees ik allemaal in dit beeld. Heel sterk uitgedrukt!

  6. s.goovy said

    Knappe reeks, elk “type” hand heb je zeer treffend en karakteristiek in beeld gezet.

  7. aswart said

    Erg mooie handenserie, vooral deze laatste is krachtig!

  8. Fantastisch!

  9. Artur said

    Fascinerende serie! Elke foto heeft zo zijn eigen verhaal. Interessant in beeld gebracht René!

  10. Een krachtige, mooie reeks, je handenserie in zwartwit om van te smullen.

  11. Paul Rapp said

    heel erg mooi René!!!!

  12. Luc Rabaey said

    Als ik van jou was zou ik daar op doorgaan, René. Ogen zeggen veel, maar handen spreken een eigen taal.Zou een indringende serie kunnen worden.

Geef een reactie

 
