FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Er is nog iets overgebleven…

Posted by René op maart 25, 2008

paaslandschap02fm.jpg

8 Reacties to “Er is nog iets overgebleven…”

  1. Xray said

    Aha, nog eens eitjes gelelgd???
    Knappe foto alweer.

  2. Harry de Rooij said

    Kan nog een lekker ommeletje worden René 🙂

  3. MJ said

    dat zijn de echte paaseieren!

  4. Teen said

    Aiai
    Ik ben toch niet de enige die denkt aan ehh
    ‘ rare onderbroek’?

  5. Leuk patroon, tof gevonden! Al verkies ik toch de chocolade versie 🙂

  6. fotomart said

    Zo vierkant als een ei… leuke compositie met subtiele lichtaccenten op de eieren.

  7. gekiekt said

    ik zag er eerder een vlieg in (met die grote ogen)

    knap

  8. Erg sterk weer deze foto, ik moest wederom even kijken wat het was maar dat maakt het juist zo leuk!

Geef een reactie

 
