FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Artur is gewaarschuwd…

Posted by René op maart 20, 2008

huisberghblog.jpg

6 Reacties to “Artur is gewaarschuwd…”

  1. Een hele leuke , René! Niet alleen omwille van de strakke compostie en het mooie contrast, maar natuurlijk ook om de…inhoud!

  2. Een mooi plaatje heb je hier weer, ik blijf het zeggen maar daar kan ik ook niets aan doen want de foto’s blijven steeds weer erg gaaf en geven het gevoel alsof er over nagedacht is.

  3. Mooie plaat René. Alleen jammer dat het sleutelgat onderaan er niet volledig opstaat, maar het was waarschijnlijk dit of je lijnen mooi laten toekomen in elk hoekje.

  4. Karina said

    Afgemeten strak beeld. Die honden hebben zich koest gehouden blijkbaar.

  5. Harry de Rooij said

    Zo René, daar ben ik weer. Als vanouds een mooie foto. De titel snap ik niet helemaal, maar ja ik loop ook een week achter.

  6. Artur said

    Heel leuk René! 🙂

Geef een reactie

 
