FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Moscowa

Posted by René op maart 7, 2008

moscowa01.jpg

7 Reacties to “Moscowa”

  1. Het huiveren kan beginnen…brrrr

  2. Harry de Rooij said

    Heel interessant. Foto vol lading, terwijl er niet veel opstaat. Vergankelijkheid in dubbele zin!!
    Ik mag ook graag op kerkhoven ronddwalen. Macaber?? Och ik houd van de rust en de stilte die daar heerst.

  3. Xray said

    Mooi hoe je dat licht in de foto gebruikt.

  4. Zeker mooi licht wat je hier hebt gebruikt! Heerlijk die tonen.

  5. MJ said

    da’s een hele toffe foto – kunst avant la lettre – doet me een beetje denken aan het kunstwerk “de scheur” van de Colombiaanse Doris Salcedo in de Tate Modern in London…

  6. serews said

    Mooie dat je hem in het zwart/wit heb gezet. Komt hier erg goed uit. Ik hoorde dat ze de begraafplaats willen gaan opknappen?

  7. Prachtig licht.

Geef een reactie

 
