FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Fotomatic feestje

Posted by René op maart 6, 2008

lexfm.jpg

Verleden week vond de eerste Fotomatic lustrumviering plaats in de studio van Seppe te Arnhem. Het was een gezellig feestje, niet in de laatste plaats omdat ook onze Belgische foto(blog)vrienden Karina Brys en Artur Eranosian aanwezig waren.  Er zijn daar uiteraard ook foto’s gemaakt!  Dit is fotograaf Lex Hulscher, “Fotomaticer” van het eerste uur.  Meer weten over Fotomatic, klik dan hier.

7 Reacties to “Fotomatic feestje”

  1. Dat ziet er een bijzonder leuke én actieve vereniging uit!
    Ach, dat een mens (en zeker een fotograaf 🙂 ) zich maar eens in vieren zou kunnen delen…
    Er zijn zoveel interessante mensen te ontmoeten, interessante plaatsen te fotograferen, interessante blogs te bezoeken, interessante tentoonstellingen te bezoeken, interessante vereningingen om deel te nemen…
    Ik heb de link ook al eens eerder via Karina bekeken en was verwonderd over de kwaliteit van het ingezonden beeldmateriaal. Wat wil je, met sommige leden… 🙂

  2. Harry de Rooij said

    Fraai portret, vooral in combinatie met het “spiegelportret”.

  3. Serge said

    Boeiende foto zo met die spiegeling. Al ben ik wel benieuwd hoe het beeld er zou hebben uitgezien wanneer de foto rechts er volledig had opgestaan.

  4. MJ said

    Leuk portret, er origineel met de foto’s en de spiegel (met spiegeling) op de achtergrond!

    Toffe site “Fotomatic”, als ik later wat tijd heb ga ik er eens rondsnuffelen, nu moet ik aan ’t werk!

  5. Een beetje reclame kan nooit kwaad 😉
    Een sterke foto (hoort voor mij bij de top drie van de snapshots genomen op het feestje).

  6. Erik O, said

    Zeer geslaagd portret! Prachtig!

  7. Lilith said

    Het was een gezellig feest met voor mij allemaal nieuwe gezichten. Eindelijk weet ik welke naam bij welk gezicht hoort!
    Ik geniet van je enthousiasme, René.
    Je hebt een mooie serie laten zien van een indrukwekkend mens. Ik was onder de indruk.
    De foto van Lex is heel mooi. In eerste instantie omdat Lex er heel natuurlijk op staat en zo zie ik mijn lief graag! Door de spiegel krijgt het beeld een extra dimensie.

Geef een reactie

 
