FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Bouwplaats

Posted by René op maart 5, 2008

bouwplaatsfm.jpg

’t Lijkt niet zo erg gestructureerd maar op deze plek komt het nieuwe NS-station van Arnhem en alles wat daar bijhoort.  Duurt nog even maar dan hebben we ook wat….

6 Reacties to “Bouwplaats”

  1. Harry de Rooij said

    Hoelang gaat dat daar nog duren. Ze zijn toch al jaren aan de gang? Voor de fotograaf kan zo’n bouwplaats eeuwig blijven. Er is altijd wel een fraaie foto te maken. Zoals deze.

  2. Dat is wel het beeld van Arnhem op dit moment er wordt daar toch zo veel gebouwen de grond uit getrokken.

  3. tdn said

    Hehe, goed gezien!

    Tom

  4. kris luckermans said

    Welliswaar een weerspiegeling, maar steeds geniet ik van de structuur die ik terugvind in je foto’s. Steeds knap werk.

  5. Wil said

    Als het klaar is, kom ik langs. Het zal ongetwijfeld een mooi stukje architectuur worden. Ik ben nu al benieuwd naar de foto’s die je er van gaat maken. Al zal dat idd nog wel even duren…

  6. gekiekt said

    Hoe een bouwwerf een interessante foto kan opleveren.
    Knap hoe je die lijnen weer in de hoeken weet te krijgen.

Geef een reactie

 
