FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Vergankelijkheid

Posted by René op maart 2, 2008

kerkhfm.jpg

10 Reacties to “Vergankelijkheid”

  1. Schitterende lokatie, René! Die grafstenen zien er wel héél verweerd uit en dus oud, héél oud… Je hoeft het niet onmiddellijk te zeggen, maar ik had graag geweten waar je dit kerkhof gefotografeerd hebt. Engeland, Ierland? Mooie opname, voor elk graf een wolkje…

  2. Harry de Rooij said

    Ja!! Een kerkhof is ook een van mijn favoriete plekken als ik op reis ga.
    Ik vind het interessant om te zien hoe men met zijn overledenen omgaat.
    Ik kom ook altijd enorm tot rust op een kerkhof.
    Dit is een fraai voorbeeld en prachtig gefotografeerd.

  3. MJ said

    mooi kerkhof met die verweerde stenen en zerken, opvallend in je foto is ook de blauwe hemel en het frisse groen, van contrasten gesproken!

  4. Xray said

    Heel knappe foto die het desolate van een kerkhof goed weergeeft.

  5. strakke plaat zo met die dieptewerking en mooi kleuren die je erin hebt zitten!

  6. ruud said

    mooi plekje ja. ben ook wel benieuwd naar de locatie.

  7. René said

    @ Koen en Ruud: de foto is genomen in de omgeving van Intercourse, Lancaster County Pennsylvania, een gebied waar de Amish thuis zijn. Meer weten? Een mooi artikel van Frans Verhagen http://www.amerika.nl/reizen/html/staten/northeast/pennsylvania/amish.htm

  8. Erik O, said

    Fraai beeld, mooie lucht, mooie diagonale compositie!

  9. timfreh said

    De beeldresolotie vane een foto komt bij mij niet altijd goed naar voren. Heb je dit expres gedaan? Ik heb namelijk toch wel interesse in het ”goede” beeld 😉 .

    Maar wat ik kan zien is mooi 🙂 !

  10. Serge said

    Sterk sfeerbeeld. Ik zie het beeld ook erg goed werken in z/w…

Geef een reactie

 
