FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

de voorlaatste…

Posted by René op februari 21, 2008

ogen02fm.jpg

10 Reacties to “de voorlaatste…”

  1. ‘Hij of zij’ kijkt precies een beetje verlegen 🙂
    Bijna zwart-wit en dan allemaal kleurtjes rond het oog. Hier weet ik al helemaal niet wat de originele ‘stand’ van de foto is. Maar dat is natuurlijk van geen belang

  2. Karina said

    Mijn favoriet tot nu toe. Wel een beetje griezelig allemaal.

  3. s.goovy said

    Als concept voor een reeks is de serie zeker origineel gevonden. Ik begin me wel serieus euhm… bekeken te voelen 🙂

  4. Mireille said

    De foto staat in tegenstelling tot de vorigen gewoon recht. De vogel zit met zijn kop tussen zijn veren te slapen en houdt de fotograaf in de gaten. Toch?

  5. Mireille, jij mag niet meer meedoen…. 😉
    Fijn, dat je af en toe hier komt kijken.

  6. MJ said

    dit vind ik tot nu toe de mooiste… maar ik vermoed dat de allerlaatste een topper zal zijn, ik kijk ernaar uit!

  7. gekiekt said

    Ik vind deze ook de mooist tot nu toe.

  8. Serge said

    René, ik vind het interessant dat je je creativiteit de vrije loop laat en nieuwe dingen uitprobeert, dat moet je tenslotte doen met fotografie, maar de reeks kan mij persoonlijk niet boeien. Ik ‘raak’ niet in het beeld, enfin, ik kan het moeilijk verwoorden…

  9. Artur said

    Dit is zonder twijfel de beste van je reeks!! Ook ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Serge.

  10. Een hele sterke is dit weer! Heel erg mooi hoor die lijnen en kleuren zo met het oog

Geef een reactie

 
