FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

het volgende oog…

Posted by René op februari 18, 2008

oog06fm.jpg

5 Reacties to “het volgende oog…”

  1. Harry de Rooij said

    Scherpte, compositie etc. niks mis mee, maar het is wel een beetje een eng oog gworden deze keer.

  2. Zo origineel die reeks! Ik krijg er wel een stijve nek van wegens het voordurend ongekeerd willen bekijken van dit beeld (wil steeds weten welk dier 🙂 )

  3. @ Harry en Koen: Mijn FotoBlog bezoeken betekent elke keer weer afzien…sorry. 😉
    Maar juist daarom ben ik zo blij (met jullie als regelmatige bezoekers) met de commentaren!

  4. jurgen said

    ik ben het eens met koen dat ik het beeld ook telkens wil omdraaien. Gek, maar interessant beeld !

  5. Helemaal eens met Harry en Koen, grappig hoor maar idd best eng..

Geef een reactie

 
