FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Alleen voor mannen..

Posted by René op februari 8, 2008

toiletblog.jpg

Alleen voor het mooie licht al…

8 Reacties to “Alleen voor mannen..”

  1. Helemaal waar, prachtig licht is het. Een strakke plaat met humor.

  2. Sumedh said

    great texture!

  3. gekiekt said

    De kleur als voorbode van wat je te wachten staat om het muurtje?

  4. Inderdaad subliem licht!!

  5. Xray said

    Waarom zie ik nooit zulke dingen doorheen mijn “fotografische bril”??
    Heel sterke abstractie alweer.

  6. TDN said

    Weer een typische plaat voor jou, en prachtig uitgevoerd!

    Tom

  7. Serge said

    Ik val in herhaling als ik zeg dat het licht echt super zit. Knappe compositie ook.

    Een René-oog/bril, zou je dat ergens kunnen kopen? 🙂

  8. Erg mooi licht he je in deze foto zitten!

Geef een reactie

 
