FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

In stereo

Posted by René op februari 1, 2008

zelfblog.jpg

9 Reacties to “In stereo”

  1. Echt een hele gave foto vind ik dit! Mooi gebouw is dat ook daar op de achtergrond!

  2. Harry de Rooij said

    Dat is weer een voorbeeld van jouw opmerkingsgave.
    In brabant zeggen we: “keigoed”

  3. Tim Freh said

    Hmmm. Wat is dat voor een camera daar, René 😛 !

    Geen 5D actie in je vakantietijd?

  4. @ Tim: ook de 5D, maar voor dit soort “dchtbij” fotootjes is mijn Canon G6 ideaal! Op alles is dus gerekend.

  5. gekiekt said

    Fascinerend. Die onnatuurlijke kleuren zijn prachtig.

  6. MJ said

    erg tof deze foto, en niet in het misst omwille van de keuren en de mooie reflectie!
    Goed gezien René!

  7. Wat een sterk beeld, René! Echt een foto om een tijd naar te kijken…

  8. Erik O, said

    Heerlijk (zoek)plaatje, tof kleurenspel. Twee voor de prijs van één.

  9. Teen said

    Vind je dat nou niet eng, zo’n plaatje van jezelf online?
    Ik fotografeer toevallig zelf ook veel met mijn G6, maar ik heb liever mijn camerareflectie dan mijzelf online!
    Mooie kleurtjes, verwarrend ook hoe je bijna niet meer ziet wat het is dat gefototgrafeerd wordt…
    Ik overleg nog met mijn collega-blogger over een blogroll, maar als ie er komt, kom je er zeker op!

Geef een reactie

 
