FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Even weg…

Posted by René op januari 5, 2008

douche.jpg

Vanaf de start van deze FotoBlog op 27 juni 2007 heb ik kans gezien om elke dag minstens één foto te posten en dat ritme gaat nu dus onderbroken worden.  Anneke en ik gaan een aantal weken de warmte en de zon opzoeken.  Eind januari zal ik me hier dus weer melden.

13 Reacties to “Even weg…”

  1. tdn said

    Veel plezier René!

    Drink er ginder eentje op ons, blokkende studentjes, hier in de koude lage landen 😉

    Tom

  2. MJ said

    veel plezier!

  3. nyklyn said

    geniet en beleef

  4. gekiekt said

    Geniet ervan!

  5. Eén van mijn trouwste commentatoren pakt zijn valiezen! Dat gaat steken…
    Geniet ervan René! Ik ben nu al benieuwd naar de zuiderse abstracten die gaan volgen

  6. s.goovy said

    Prettige reis en geniet ervan met volle teugen!

  7. Artur said

    Geniet van de zon beste René en vergeet natuurlijk niet om wat leuke beelden te maken voor ons.

    Fijne vakantie met je Anneke!

  8. Wie heeft jou daar toestemming voor gegeven René?

    Hahaha geniet er lekker van!

  9. Harry de Rooij said

    Geniet er maar van.
    Tot ziens.

  10. ruud said

    toe maar.. veel plezier !

  11. Serge said

    Veel plezier ginds!

    Ik ben net terug uit Egypte, voor mij is de pret al achter de rug 🙂

  12. Marc said

    Veel plezier. FF de baterij opladen en dan kan je weer met frisse energie weer foto`s plaatsen

  13. timfreh said

    Veel plezier!

    @tdn: lol> wij hebben hier ook proefwerken rond deze tijd :P…

Geef een reactie

 
