FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Green bottle art gallery

Posted by René op januari 2, 2008

statiegeldblog.jpg

8 Reacties to “Green bottle art gallery”

  1. MJ said

    Hopelijk is dit niet de verzameling flessen die jij vorig jaar soldaat hebt gemaakt LOL.
    in elk geval levert het een hele leuke foto! Een echte René 😉 !

  2. Alleen de flessen zou ook al leuk geweest zijn, maar dan was het geen René!

  3. Ik denk dat alleen de flessen zeker leuk was geweest, en dan was het naar mijn idee nog steeds een René geweest. Misschien was het mooi om er voor te kiezen om bij één tijdelijk een dopje erop te drukken.

  4. Xray said

    Ik heb met veel aandacht eens je foto’s bekeken. Verbluffend werk.
    Bij het begin van 2008 heb ik er alvast weer een boeiende en leerzame blog bij.

  5. Karina said

    Knap. Ik word er wel een beetje duizelig van.

  6. Wil said

    Ik zou zelf ook voor alleen de flessen gegaan zijn, maar zoals Koen terecht zegt: dan was het geen René.

  7. gekiekt said

    99 bottles of wine on the wall, 99 bottles of wine…

  8. Luc Rabaey said

    Heb je tijdens de afgelopen weken allemaal leeggemaakt?! 😉

Geef een reactie

 
