FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Da’s heel lekker…

Posted by René op december 27, 2007

pofblog.jpg

11 Reacties to “Da’s heel lekker…”

  1. Dat wàs heel lekker, maar er komen nog van die dagen hé René.
    Leuk hoe jij uw abstracten aanpast aan de tijd van het jaar

  2. MJ said

    ‘k zou niet weten wat het is, lijkt me niet eetbaar, maar wel erg mooi!

  3. Monique said

    Heel erg lekker! Die kennen ze hier ook, gek he! Lekker met
    kokosmelk …. mmmmm.

  4. gekiekt said

    Iets typisch Nederlands, niet? Poffertjes.
    Ik heb me altijd al afgevraagd hoe die smaken. Zoals oliebollen?
    Hoedanook, mooie foto. Wel een beetje een zielig poffertje met deze dagen 😉

  5. De plaat is wel heel erg mooi maar ik ben zelf niet zo gek op poffertjes, een keertje is wel lekker maar je hoeft mij er zeker niet voor wakker te maken want dan ben ik heel erg boos!!!

  6. sart68 said

    Hmmm, tijd dat ik nog es naar Nederland ga. Het water komt me in de mond. Bak je ze zelf?

  7. René said

    Weten wat poffertjes zijn? Kijk op http://nl.wikipedia.org/wiki/Poffertjes
    @ Monique: met kokosmelk? Dat ga ik ook eens proberen. Gebruikelijk is met poedersuiker.
    @ Gekiekt: Steven, ik denk inderdaad, dat het iets typisch Nederlands is maar zeker ben ik daar niet van. Nee, oliebollen worden in vet “gefrituurd” en poffertjes op een warme plaat gebakken. Smaken ook heel anders.
    @ Robbie: je weet niet wat je mist 😉
    @ Sart68: Monica, nee, ik bak ze zelf niet want zo goed ben ik in de keuken nou ook weer niet
    😉 Kom bij gelegenheid ze hier maar eens proeven; zal ik trakteren….nou?

  8. Tracteren? Dat heb ik gehoord 🙂
    Misschien moeten we es een keertje met wat bloggers samenkomen ter gelegenheid van Henk zijn tentoonstelling?

  9. René said

    @ Karina: daar zal Henk zeker mee ingenomen zijn. Ik laat hem weten.
    En trakteren? Als de “club” komt en de poffertjes zijn beschikbaar, dan zal ik zeker trakteren!

  10. sart68 said

    Zullen we anders eens een blogevent houden in Nederland? Januari maybe? Met poffertjes achteraf?

  11. Henk Braam said

    Hee, wat leuk. Mijn tentoonstelling loopt van 8 januari tot 6 maart. Het lijkt me leuk als de club uit België eind februari langs komt, bijvoorbeeld vrijdag 29 februari of zaterdag 1 maart. Dan is René zeker ook van de partij en hopelijk is het dan minder koud. Koppelen we er een dagje sightseeing in Nijmegen aan vast en een lekkere lunch ergens. Lijkt jullie dat wat?

Geef een reactie

 
