FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Wat een pracht vandaag…

Posted by René op december 22, 2007

winter03blog.jpg

Een witte Kerst zit er blijkbaar niet in maar we kunnen ons gelukkig prijzen dat we toch al een sfeervol plaatje konden maken…

10 Reacties to “Wat een pracht vandaag…”

  1. tdn said

    zeg dat wel! Heel mooi!

  2. Het was echt genieten vandaag! En dat heb jij blijkbaar ook gedaan.

  3. MJ said

    mmmmh mooi!!!

    ‘k zag er gister ook zo eentje aan het hotel toen ik naar de wagen liep om huiswaards te keren maar mijn fototoestel zat al in mijn koffer… en kijk jij verrast me nu met zo’n sfeervol plaatje!

  4. Inclusief diagonaal 🙂 Mooi!

  5. Harry de Rooij said

    Prachtig. Zo waren er veel te maken vandaag. Zoals Karina al zei: incl diagonaal.

  6. een schitterend winterweb!

  7. Linda said

    Ja, prachtig! Ik genoot ook zo van het landschap tijdens het stappen met m’n 2 hondjes.
    Straks Fijne Kerst en groeten, Linda

  8. Heel erg mooi is het! De foto is ook weer erg geslaagd als heb ik wel het idee dat er veel negatieve ruimte in je plaat zit, met name de linker onderhoek…

  9. […] het moet echt wel indrukwekkend geweest zijn, want zowat iedereen zag het deze keer! Hier en hier en hier en hier en wie ik nog vergeten ben mag zich gerust linken in een reactie, we kunnen er niet genoeg van krijgen!

  10. Lilith said

    Prachtig dat beijzelde web. Heb er zelf ook een paar geschoten maar dusdanig verwerkt/bewerkt dat ze niet meer levensecht zijn.
    Heel mooie foto, tot in de ‘puntjes’.

Geef een reactie

 
