FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Waterachtbaan

Posted by René op december 21, 2007

water.jpg

6 Reacties to “Waterachtbaan”

  1. Mooie zachte kleuren, René

  2. s.goovy said

    Inderdaad zeer fijne kleurtjes!

  3. Jaaaa die ken ik dat is in sonsbeekpark!!! Mooie plaat geworden ik heb er ook eens wat mee geprobeerd maar vond het niet echt slagen bij mij.

  4. Monique said

    Hoi Rene! Bedankt voor je bezoek aan mijn fotolog en je leuke reactie! Nieuwsgierig breng ik natuurlijk een tegenbezoek en het is inderdaad anders dan mijn foto’s, maar wel interessant. Altijd leuk om te zien hoe anderen de wereld door de camera bekijken en zo doe ik ook nog eens inspiratie op! Ik heb je bij mijn favorieten gezet, dus je ziet me hier weer verschijnen! Je hebt in deze foto mooi de kracht van het water vastgelegd met prachtige kleurtjes. Fijn weekend!

  5. Wil said

    Wat een schitterende foto! Prachtige kleuren, mooie scherpte en goed het wilde water erop gekregen. Een toppertje wat mij betreft!

  6. Serge said

    Mooi detailshot!

Geef een reactie

 
