FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Kijkplaatje

Posted by René op december 17, 2007

holefm.jpg

6 Reacties to “Kijkplaatje”

  1. Wil said

    Ik zou niet door het gat durven kijken, want het moet iets hards zijn waarmee ze van de andere kant gooien. En goed richten kunnen ze ook niet…. ha, ha! Leuke foto René, ik blijf me verwonderen dat jij dit soort dingen steeds ziet. Knap!

  2. Karina said

    Wil 🙂
    Kleuren en compo zijn weer heel erg René W.!

  3. En met de grappige commentaar van Wil wordt ie nog beter.
    Puik !!

  4. Super weer hoor, hoe kom je er op!

  5. tdn said

    Weer 1 die volledig in jouw stijl gemaakt is. Mooi!

    Tom

  6. sart68 said

    Zo simpel en toch blijf ik kijken. Sterk beeld!

Geef een reactie

 
