FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Met de wind in de rug..

Posted by René op december 13, 2007

windmee01blog.jpg

En op speciaal verzoek de kleurenversie

directionfm.jpg

8 Reacties to “Met de wind in de rug..”

  1. Mooie plaat weer, lekker simpel en strak! Maar wik weet niet of ik die vliegtuig lijn nou zo mooi vind erbij. Het haalt mijn aandacht een beetje weg bij het onderwerp. Aan de andere kant is er wel wat voor te zeggen om het te gebruiken want het heeft bijvoorbeeld wel weer met zo’n wind ding te maken…

  2. Wil said

    Mooi gezien! En net op tijd geknipt… of stond je al een half uurtje te wachten? 😉
    Ik stel me de foto in kleur ook mooi voor. Een blauwe lucht en een rood met witte windvanger.

  3. Koen said

    Ik begin uw stijl te herkennen, René. Mooi.
    Ben feitelijk ook wel nieuwsgierig naar de kleurenversie.

  4. Karina said

    Mooi en toch liever de dreigende zwart-wit-versie voor mij.

  5. Koen said

    Na veel wikken en wegen dan toch de zwart-wit versie.
    Dus je had gelijk.

  6. nyklyn said

    ik ga toch voor kleur na lang twijfelen

  7. tdn said

    heel leuk met dat pijltje 🙂

  8. gekiekt said

    Tegen mijn gewoonte in ga ik ook voor de kleurfoto ofschoon ik de zwart/wit ook heel mooi vind.

Geef een reactie

 
