FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

…molen

Posted by René op december 7, 2007

liftblog.jpg

Koffiemolen, graanmolen, windmolen, draaimolen…

6 Reacties to “…molen”

  1. nyk said

    volgens mij is het een zandperiscoop

  2. Harry de Rooij said

    Zandmolen, of bestaat die niet?
    Mooie kleurcombinatie van ‘pink’, roestbruin en blauw.

  3. Wil said

    Als het een zandmolen is, dan heb je nog even te gaan voordat alles er doorheen is…

  4. Mooi gespot! Je moet het maar zien! Leuk foto is het zeker!

  5. MJ said

    wat mag dat in godsnaam zijn, wel leuk, goed gezien !

    in antwoord op je commentaar op mijn weblog:
    @René, eerst en vooral bedankt voor je reactie, hoe de foto’s op iemand anders scherm overkomen kan ik natuurlijk niet inschatten. Mijn scherm is zo gekalibreerd dat de foto’s voor mij perfect zijn wanneer ik ze afdruk, dus met nog voldoende doortekening in de zwarte partijen.
    groetjes
    MJ

  6. gekiekt said

    heb je er aan gedraaid?

Geef een reactie

 
