FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Kunst aan de muur

Posted by René op december 4, 2007

artez01fm.jpg

11 Reacties to “Kunst aan de muur”

  1. nyklyn said

    verslavend dit beeld, het heeft iets ongemakkelijks, fascinerend…

  2. Koen said

    Zit ik hier al een kwartier naar die foto te staren…begint heel dat kader te bewegen!
    Ik denk dat ik wat vroeger in bed moet kruipen vandaag.
    Bizarre foto en goed bedacht met die railing links ( ah ja, om u steunen bij het duizelen…gesnapt!)

  3. Heel erg mooi beeld is dit zeg. Als jij deze nou aan de muur hangt dan heb je dubbel kunst aan de muur!

  4. gekiekt said

    Ik vind je foto mooier dan het kunstwerk.

  5. timfreh said

    Prachtig, met die trap erbij!

  6. Serge said

    Een beetje een gedurfde compositie maar ze werkt perfect!

  7. Het stuk aan de muur is niet echt “mijn ding” maar de compositie van jouw foto is top!

  8. stuutekeer said

    mooimooi 🙂

  9. mindmerle said

    Supermooie foto!

  10. Pieter said

    Super! Heel grafisch, abstract bijna. Machtig gedaan, net als de andere foto’s op je blog trouwens. Zitten echt pareltjes tussen.

  11. Die balustrade lijkt ,voor mij, meer op een kunstwerk dan datgene wat tegen de muur hangt.
    Prachtige Compositie !

Geef een reactie

 
