FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Zitplaatje

Posted by René op december 3, 2007

sitdownblog.jpg

De schoonmaker was nog niet langs geweest  😉

6 Reacties to “Zitplaatje”

  1. Prachtige kleuren weeral!!!

  2. Wil said

    Zoek een hoop stoelen en leef je uit. Altijd een dankbaar onderwerp voor kleur en abstractie. Goed gelukt! Mooie lichtinval hier, al had je die wat mij betreft nog meer in beeld mogen brengen door ze wat schuiner te nemen. Maar dat is lastig te beoordelen van hier… 😉

  3. Heel erg mooie kleuren! Gaaf dat het rood wat terug komt in de gele stoelen! Dat maakt deze plaat weer heel erg prachtig!!

  4. gekiekt said

    Toch geen gaskamer mag ik hopen. Dat gaatje achteraan lijkt me redelijk gevaarlijk.

  5. Harry de Rooij said

    Mooie compositie met een goed ritme, De kleuren zijn ook aangenaam.
    Ik vind wel dat de stoeltjes iets naar links hellen. Zou ik wat gedraaid hebben.

  6. Karel said

    Bijzonder fascinerend werk maakt u.

Geef een reactie

 
