FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

’t was even zoeken…

Posted by René op november 15, 2007

hoekhalblog.jpg

8 Reacties to “’t was even zoeken…”

  1. Ake said

    Mooi lijnenspel, knappe sterke kleuren…

  2. Luc Rabaey said

    … en gevonden! niet mijn ding, maar ik hou wel van het subtiele lijnenspel, de lichte kleurnuances, de schoonheid van de eenvoud. mooi hoe de scaduwlijn net niet in het verlengde van de linkerbovenrand loopt. jaja, René! bedankt voor je volgehouden bezoek en commentaar.

  3. Karina said

    Een klassieker in de abstracte beelden. En een fraai exemplaar!

  4. gekiekt said

    Wow, ik kan me voorstellen dat dat even zoeken was. Perfect gewoon.

  5. Mooi weer die sterke kleuren in je foto! De kleuren zijn zoals altijd weer erg mooi!

  6. MJ said

    Mooie kleuren in strakke vlakken… p r a c h t i g

  7. Geiregat said

    Je lijkt wel de koning van de subjectieve fotografie.

  8. Serge said

    Je hebt dat opnieuw goed opgemerkt. Sterk!

Geef een reactie

 
