FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Netwerk

Posted by René op november 8, 2007

netfm.jpg

11 Reacties to “Netwerk”

  1. gekiekt said

    Ik dacht eerst dat dit het net van een doel was, tot ik het gezicht zag. Heel mysterieus.

  2. Cool! Zeker cool ik dacht ook hetzelfde hahaha, ik zag een doelnet maar nu zie ik ook het gezicht ziet er weer heel erg apart uit!

  3. lisa said

    ik denk dat iedereen dezelfde kijk heeft op dit beeld… ik dacht ok eerst een een net van een doel…. heel mooi beeld!

  4. MJ said

    dit is zó mooi!

  5. Mooi hoe je het gezicht hebt gevangen in het net. Prachtplaat!

  6. ook al is het niet een stijl waar ik van hou, toch moet ik toegeven dat dit beeld heel geslaagd is!
    intrigerend en boeiend

  7. Wil said

    Knap!

  8. Karina said

    Mooi hoor!

  9. Tim Freh said

    Net op het juiste ogenblik afgedrukt!

  10. Serge said

    Ik had beter de commentaren nog niet gelezen, het gelaat was me niet onmiddellijk opgevallen! Sterk René hoe je de kijker weer op het verkeerde been zet! Hoe langer je naar de foto kijkt, hoe meer het gelaat er door komt piepen. Knap!!

  11. Artur said

    Ik had me ook eerst laten vangen. Eén van je beste René! Het contrast is perfect.

Geef een reactie

«
 
