FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Aqua

Posted by René op november 7, 2007

fontijn.jpg

8 Reacties to “Aqua”

  1. gekiekt said

    Voor ik het water had gezien dacht ik dat je de titel aqua had gekozen omdat de metalen buizen op een waterval lijken.
    Hoedanook, intrigerende foto.

  2. Karina said

    Ik zie het (weer) niet, maar dat geeft niks. Mooi!

  3. Weer erg apart deze plaat! Mooi van kleur en erg mooi die lijnen in je foto!

  4. Wil said

    Ik zie het ook niet. Dat maakt misschien dat ik wel enthousiast ben over de compositie en de lichtval maar minder over het geheel. Ik mis iets, maar ik weet niet wat. Kleur? Licht?

  5. Harry de Rooij said

    apart hoor.Zijn het stalen pijpen?

  6. Serge said

    Geen idee wat het is, hoe ik het beeld ook bekijk. Alhoewel, als je met de muis over de foto gaat, krijg je “fontijn.jpg” te zien 🙂

  7. Tim Freh said

    Super foto, met een mooie ontsluiering van Serge 😉 😛 !

  8. René said

    Heb ik al een dwaalspoortje uitgezet met font-ij-n en nog wordt de abstractie hier doorzien en wordt deze fotograaf even met de voetjes op de grond geplaatst…. 😉
    Bedankt voor de trouwe reacties!!!

Geef een reactie

 
