FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Herfst

Posted by René op november 3, 2007

summerisoverfm.jpg

7 Reacties to “Herfst”

  1. timfreh said

    Tussen deze beelden door heb ik een vraagje voor je René: Is de site http://www.renewouters.nl in jouw eigendom?

  2. @ Tim: nee, dat is een collega fotograaf ergens in het zuiden des lands die me met zijn domeinaanvraag een stapje voor was 😉 Mooi werk trouwens, nietwaar?

  3. gekiekt said

    Ik weet niet of je er van houdt maar een tweeluik van deze foto met de vorige zou weeral heel mooi zijn.

  4. Artur said

    Geef mij toch maar de René Wouters van de abstracte fotografie. 😉

    Fijne foto trouwens.

  5. MJ said

    HERFST: alle elementen zijn aanwezig!

  6. Serge said

    Mooi setje tuinmeubelen ook (als het tenminste dat is wat je gefotografeerd hebt?)

  7. Lekkere sfeervolle plaat is dit, de kleuren zijn erg mooi en de scherpte is ook goed. De compositie vind ik erg spannend zo met al die lijnen.

Geef een reactie

 
