FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Container

Posted by René op november 1, 2007

containerblog.jpg

Zelfs in een roestige container is nog wel iets moois te ontdekken.

8 Reacties to “Container”

  1. Dat heb je goed gezien die foto! Lekker simpel maar toch errug mooi gedaan.

  2. Harry de Rooij said

    Laat dat ‘iets’ maar weg. Dit is heel erg mooi.
    Ik ben een “roest-fan”.

  3. Wil said

    Mooie kleuren, vooral dankzij het blauwe/paarse. Ik mis wel wat spanning. Je vorige posts hadden dat juist heel veel (vooral die draden… ;-))

  4. […] ik vandaag op de weblog van Renee Wouters ging kijken zag ik zijn foto genaamd Container. Ik vind het een mooie foto en wou er iets mee doen. Met toestemming van Renee heb ik deze foto […]

  5. gekiekt said

    Wat zat erin? 😉

    Roest heeft iets. Ik hou er ook wel van.

  6. MJ said

    en hoe een leijk ding mooi kan zijn! Toffe plaat!

  7. beeart said

    Hee, je hebt de site gepimd…. Bedankt voor je kaartjes ! Mama Bee

  8. Menck said

    Volgens mij is dit niet in, maar aan de buitenkant van de container. Prachtige foto!

Geef een reactie

«
 
