FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Communicatie

Posted by René op oktober 29, 2007

kabelblog.jpg

Op de rol.

6 Reacties to “Communicatie”

  1. Robbie Veldwijk said

    Wauw wat gaaf weer! Heel erg mooi idee en gewoon helemaal goed gedaan zeg. Mooie blauwe kleuren en goed gebruik gemaakt van de lijnen!!!

  2. Brian said

    Wonderful! Excellent work!

  3. Harry de Rooij said

    Dit vind ik natuurlijk prachtig.
    Groot deel van het ‘succes’ van deze foto komt door de gestoken scherpte.

  4. Wil said

    Hé, ander jasje! Ik vond je vorige site mooier Rene, maar da’s een kwestie van persoonlijke smaak. Hoewel het om de foto’s moet gaan, bepaald de rest van de site natuurlijk wel mede de sfeer. Maar bij deze foto zal dat nooit een probleem zijn. Wat een mooie foto! Precies mijn kopje thee.

  5. Serge said

    René, ik zie hier vandaag je nieuwe layout. Is donkerder zeker dan je vorige layout?

    De foto is super, je gaat van meerdere kleuren naar twee kleuren naar slechts één kleur! Sterk beeld! Niet gecompliceerd, gewoon een goede strakke compositie.

  6. Harry de Rooij said

    Ik zie het net pas. Nieuwe Lay out. Vind ik mooi bij jouw werk passen.

Geef een reactie

 
