FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Alles scheef..

Posted by René op oktober 22, 2007

roc01blog.jpg

..omdat ’t zo gemakkelijk werkt.  Zelfs de foto op zich lijkt “scheef”!  Door het camerastandpunt nog een beetje erger gemaakt dan ’t in werkelijkheid is  😉

7 Reacties to “Alles scheef..”

  1. Wil said

    Ja, dit is er één! Mooie foto, mooie compositie! Een gebouw dat waarschijnlijk op honderd manieren gefotografeerd kan worden. Mooi is het dan dat je precies de goeie weet te vinden.

  2. Geiregat said

    Wat kan moderne architectuur toch absurd zijn. Bij het zien van dergelijke schots en scheve muren zou je je toch vragen beginnen stellen over de binnenkant.

  3. Robbie Veldwijk said

    Erg cool gedaan! Juist door dat bakje met die mensen er in echt helemaal toppie!

  4. gekiekt said

    Mooi, doet me een beetje aan Escher denken.

  5. s.goovy said

    Wat een lijnenspel, zeggen ze dan 😉
    Een leuke René!

  6. Luc Rabaey said

    begin er maar eens aan! 😉 street + moderne arch = knap, René!

  7. Ik zag de foto en dacht, he! Dat is bij Nijmegen station! Tot ik de tags zag..vond ik mijn herkenning ineens een beetje achterhaald.

    De foto van de container had ik vorige week al voorbij zien komen. 🙂 Robbie liet toen vol trots
    zijn bewerking zien.

    Bedankt in iedergeval voor je reactie bij mij!

    Groetjes Anita

Geef een reactie

 
