FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Hoekige kronkel

Posted by René op oktober 10, 2007

leuningblog.jpg

Kijkplaatje.

5 Reacties to “Hoekige kronkel”

  1. Wil said

    René, hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar om zulke fraaie abstracten te vinden. Over het algemeen is het ergens binnen natuurlijk. Loop je gewoon een schoolgebouw binnen en kijk je rustig rond of weet je feilloos de juiste plekjes te vinden? Mijn complimenten ervoor!

  2. rveldwijk said

    Deze is ook weer erg apart zo met het rode licht, de kleuren zijn erg mooi en de abstractie vind ik ook weer erg goed!

  3. Ja, hoe krijg ik dat voor elkaar? Op voorhand even opmerken, dat het vaak op mijn fotouitstapjes niet lukt, kom dan thuis met helemaal niks ;-(
    Ik ga ook niet met een bepaald doel voor ogen van huis. Ik wacht af, kijk rond (vooral naar details) en de inspiratie moet de rest doen. En ’t is zeker niet overwegend binnen; misschien lijkt dat zo maar de werkelijkheid is anders.
    Abstracte fotografie heeft eigenlijk altijd wel een rol gespeeld; al jong werd ik via de fotoclub op sleeptouw genomen en als je dan een paar “abstracten” als medeclubleden in de buurt hebt, gaat het vanzelf.
    Dus Wil, het gaat eigenlijk vanzelf (of helemaal niet!).

  4. MJ said

    Hé da’s moderne kunst… ik hou van je abstracten!, ook de vorige is tof!

  5. tdn said

    Deze vind ik heel mooi!

    Ik ben trouwens onder de indruk van het gebruik van kleuren op je site hier. Zitten echt toppers bij!

    Tom

Geef een reactie

 
